QUÈ ÈS EL SERVEI DE MENJADOR?
L’horari en què s’ofereix el servei comprèn la franja de 12.30h a 14.30h.
La data d’inici és el primer dia lectiu i finalitza l’últim dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar.
- Coordinadora Menjador
- Cuina
- Servei menjador
Per motius organitzatius i amb la finalitat de facilitar la gestió del menjador, demanem a les famílies que domiciliïn els rebuts de qualsevol pagament. La gestió del cobrament de rebuts la farà directament l'empresa Divertàlia.
Es considera com a alumnes fixes aquells que es quedin 3 o més dies a la setmana, o més de la meitat del mes al servei de menjador, la resta serà considerat com a esporàdic.
Cada principi
de mes s'emetrà un rebut a mes AVANÇAT amb
l'import corresponent als dies lectius multiplicats pel preu del servei.
La domiciliació
dels rebuts es farà el dia 10 del
mes en curs per afavorir la gestió econòmica de les famílies).
Els alumnes que
vulguin utilitzar el servei de menjador ESPORÀDIC ho hauran de comunicar a la coordinadora del menjador (Maria
Josep) de 9h a 9:30h del matí de dilluns a divendres.
El pagament del
SERVEI ESPORÀDIC es pot efectuar de
tres maneres:
1. Mitjançant una
transferència per banca electrònica al número de compte de Divertalia de Banc
Sabadell:
ES21 0081 1652
42 0001056115
Un cop fet el pagament, cal entregar a l'escola el comprovant del pagament.
2. Caixer
automàtic 24 hores de Banc Sabadell: s'introdueix la llibreta o targeta, de
qualsevol entitat al caixer de Banc Sabadell. Heu d'escollir "+operacions", després "pagaments a tercers", haureu
d'introduir el vostre codi PIN personal
i tot seguit el codi de l'escola 3002.
Tot seguit, escolliu la quantitat de tiquets (OPCIÓ de 5, 10, 20 o altres tiquets) que voleu adquirir i cliqueu a "acceptar". Per finalitzar, heu d’introduir el nom i cognoms de l'usuari del menjador. Us sortirà el comprovant per a poder bescanviar-lo pels tiquets amb la coordinadora del menjador.
3. Fins a 3
tiquets, també es poden adquirir com a esporàdic efectuant un pagament en
efectiu amb la coordinadora del menjador.
1. El
comprovant de la compra dels tiquets esporàdics serà entregat a primera hora
del matí a l'escola i allà us els bescanviaran pel nombre de tiquets pagats.
2. Cal haver
pagat prèviament l'import del tiquet per fer ús del servei esporàdic.
Si durant el transcurs del curs, alguna família canvia el número de compte, cal comunicar-ho a l’Ampa via mail (ampacastellot@gmail.com) abans de finalitzar el mes en curs per a poder realitzar correctament la càrrega de l’import i evitar d’aquesta manera rebuts retornats amb els recàrrecs corresponents.
Per
als alumnes fixes:
En
cas de NO assistència:
1. Si NO es comunica
a la coordinadora abans de les 9.30h es
cobrarà l'import íntegre del preu
tiquet.
2. Si es comunica
l'absència a la coordinadora abans de les 9.30h, es cobrarà l'import de 4€/dia,
en concepte de monitoratge. Si l'absència s'allarga més de 3 dies, l'import en
concepte de monitoratge, ja no es cobrarà. I l'import que correspongui
s'abonarà al rebut del mes següent. Aquesta normativa de regularització serà
efectiva a partir del mes de novembre.
El preu marcat pel Departament d’Ensenyament de la
Generalitat pel curs 2020/21 és de 6,33 €/dia per alumnes fixes i 6,93€ pels
esporàdics, que inclou tant el menjar com el servei de monitoratge.
Us informem de
la taula de preus menjador fixos pel curs 2020-2021:
Mesos |
Dies/mes |
Preu/dia |
TOTAL |
* Setembre |
13 |
6.33€ |
82.29 |
Octubre |
20 |
6.33€ |
126.60 |
Novembre |
21 |
6.33€ |
132.93 |
Desembre |
13 |
6.33€ |
82.29 |
Gener |
16 |
6.33€ |
101.28 |
Febrer |
18 |
6.33€ |
113.94 |
Març |
20 |
6.33€ |
126.60 |
Abril |
18 |
6.33€ |
113.94 |
Maig |
21 |
6.33€ |
132.93 |
Juny |
15 |
6.33€ |
94.95 |
En cas que hi hagi un impagat:
Es contactarà amb la família per
aclarir el motiu d'impagament.
La família realitzarà l'ingrés a
compte del rebut impagat (juntament amb els 5€ de recàrrec per taxes de rebut retornat).
En el cas que no ho faci es donarà
de baixa del servei de menjador i fins que no es regularitzi la situació no
podrà fer ús del servei de menjador.
Un cop regularitzada la situació, no
podrà funcionar per domiciliació bancària i ho haurà de fer pel sistema de
tiquets.
Si al venciment del rebut mensual no
s'ha pagat l'empresa procedirà a girar un altre cop el mateix rebut bancari,
amb un recàrrec de 5€.
- En el cas que els nens i nenes no puguin menjar algun tipus d’aliment (intoleràncies, al·lèrgies, o dietes especials de llarga durada), la família haurà d’aportar algun justificant mèdic.
- Quan un alumne hagi d’ingerir una dieta astringent per motius puntuals, ho haurà de comunicar abans de les 9:30h a l’escola.
- En cas que l’alumne que es quedi a dinar porti els cabells llargs, es recomana que els porti recollits.
- Cada dilluns (o dia que l’alumne es quedi en cas d’esporàdics) cal portar una bossa amb un tovalló de roba marcats (tant la bossa com el tovalló).
- Les famílies de P3 rebran un informe mensual de les monitores on es contemplen els hàbits, l’acceptació dels aliments, adquisició d’hàbits higiènics, comportament…a nivell general dels seus fills/es.
Si hi hagués quelcom urgent o important a notificar a les famílies, seran les monitores qui ho comuniquin via escrit o telefònicament. - De manera diària les monitores tenen comunicació directa amb l’equip docent de l’escola, amb la qual cosa si hi hagués qualsevol tipus d’incident es transmetria verbalment.
- Quan un alumne necessiti que se li administri un medicament, es seguirà la mateixa normativa que l’establerta a l’escola (només es subministrarà un medicament en cas de no poder dispensar-se fora de l’horari escolar i només amb l’autorització del familiar i recepte del facultatiu).
- En cas d’haver de recollir per algun motiu als nens/es en horari de migdia (metges o altres), caldrà deixar-ne constància per escrit.
- Els dies de jornada intensiva, previs a vacances de Nadal i estiu, els alumnes que es queden a dinar surten a les 15h.
- Els becats que no esgotin el total de dies pels quals estan becats no se'ls abonarà l'import corresponent en metàl·lic, ja que es considera una beca destinada exclusivament al menjador.
- Per tal de facilitar la gestió de la comptabilitat del menjador en el cas dels nens que no estan becats al 100%, i que en molts casos es queden al menjador només els dies que obtenen la beca, demanaríem a les famílies que, en la mesura del possible, es quedessin dies fixes dins la setmana al llarg del curs, entenent que no sempre serà possible.
El Consell Comarcal de l'Alt Penedès publica de forma anual com sol·licitar l’ajut individual de menjador escolar:
Totes les famílies interessades hauran de dirigir-se al Servei d’Ensenyament del Consell Comarcal, durant del termini establert, amb la sol·licitud ben emplenada i la documentació requerida.
- PresencialmentA l'Oficina Comarcal d'Atenció Ciutadana del Consell Comarcal de l'Alt Penedès, carrer Hermenegild Clascar, 1-3, de Vilafranca del Penedès.Cal sol·licitar CITA PRÈVIA a través de la web del Consell o bé per telèfon al 674.667.899, 674.669.590 o 938.900.000
- Telemàticament
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:
- Imprès de sol·licitud segons model normalitzat, acompanyada, si escau, de tota la documentació específica o complementària detallada a la mateixa.
- Els alumnes matriculats amb posterioritat al termini ordinari que vulguin sol·licitar l'ajut de menjador, hauran de presentar juntament amb la documentació un certificat de l'escola on s'especifiqui la data de matriculació.
Ens podeu enviar un correu a l’adreça de mail següent: ampacastellot@gmail.com o bé emprar la bústia que trobareu a l’entrada de l’escola.